Jumaat, 2 September 2011

Selamat jalan guru

Arini telah pergi guru kepada segala guru..prof kepada segala prof..Prof Elias Sukardi yang telah meninggalkan kami di usia 80 tahun.Di usia yang begitu tua tak pernah lelah tuk datang ke kampus tuk memberi ilmu kepada kami..dengan setiap senyuman dan tunjuk ajar yang diberikan..antara tokoh yang paling aku kagumi..dan aku bangga dapat menjadi salah satu dari murid beliau.Semua batch dan dokter2 amat terasa kehilangan beliau hari ini.Tokoh yang tak pernah diperhambakan oleh wang.

Agak sedikit terkilan tak dapat tuk pergi menziarah beliau buat kali terakhir esok sebab aku oncall..tapi segala kata2 nya masih tersemat di hati aku..rest in peace Prof Elias Sukardi.Semoga aku dapat menjadi penerus beliau selepas ini.InsyaAllah.

0 ulasan:

Catat Ulasan