Selasa, 30 Ogos 2011

kita tak ley dapat semua

Orang kata dalam hidup kita tak ley dapat semua..pasti ada yang perlu dikorbankan

Kalau kau berjaya dalam kerjaya pasti kehidupan peribadi kau jadi sangat sucks

Itu orang kata,tapi aku rasa ada betul gak..kalau kau terlalu memikirkan hal peribadi..kau pasti tak ley concentrate tuk bekerja..dan sebaliknya juga..

Aku tak ingin menjadi yang terbaik..tapi aku selalu mencuba yang terbaik..dan akan sampai satu tahap kau akan jadi obses bila benda itu mampu tuk menutup kesedihan dan kekosongan hati kau.

Obsesi tuk menyelesaikan sesuatu yang misteri,obsesi tuk melihat senyuman yang selama ni hilang dari mereka yang sakit bertahun2 lamanya..obsesi tuk membuat sesuatu yang kau pun tak tau kenapa kau sangat ingin melakukannya.

Tapi risiko dari obsesi ni sangat besar kesannya pada kehidupan peribadi aku pada akan datang.Mungkin aku da bersedia..sebab aku dah lama memikirkannya..

ok..departmen bedah lagi 2 minggu..exam obgyn dah dekat..semoga semua berjalan lancar..selamat hari raya..maaf zahir batin!!!




0 ulasan:

Catat Ulasan